torsdag den 19. december 2019

Vores juleaften


I år skal vi holde jul ved min mor og lillesøster. Min tvillingsøster, Kamilla og hendes mand kommer også. De to sidste år har vi holdt jul ved Brian og hans familie.
Så det er første gang, at han skal holde jul med min familie.
Det glæder jeg mig til, at han skal prøve.

Her er lidt billeder fra de sidste juleaftener.







Huset bliver også fyldt med dyr i år. Min mor har My Little Bro, Vaks, altså hendes hund og Mr. Conrad, hendes kat. Eller han hedder Conrad.
Og så har vi selvfølgelig min lille Fox med, og Kamilla har sin hund Fifi med.

Vi skal have flæskesteg. Og så laver min mor nogle andestykker til Brian og min svoger.
Ved Brians familie plejer vi at få and og flæskesteg. Men i min familie har vi altid fået flæskesteg. Ingen af os kan rigtig lide and udover min svoger og Brian.

Min mor laver den bedste ris a la mande, så den glæder jeg mig til at få og til, at Brian skal smage den.
Hvor skal I holde jul i år(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar