fredag den 22. februar 2019

The Meg


Så fik jeg endelig set filmen The Meg

Jeg ville rigtig gerne se den, da den gik i biografen, men da Brian og hans søn skulle ind og se den, der skulle jeg desværre arbejde.

Man kan låne den inde på Blockbuster for 49kr. Men man kan også købe den inde på Blockbuster for 149kr.



Jeg elsker film om hajer.
Og jeg synes, at The Meg var virkelig god.

Den var spændende hele vejen igennem. Og det at der faktisk har eksisteret megalodon engang, det er lidt spændende og skide skræmmende. Hvis det bare var en haj, som de havde opfundet, så var det knapt så skræmmende, men at der faktisk har eksisteret sådan en stor haj engang, det gør det lidt skræmmende på en eller anden måde.

Så er der flere, der påstår, at den stadigvæk findes, men eksperter har udtalt sig om, at hvis den eksisterede, så ville man have fundet døde hvaler osv. hvor de var blevet bidt af en megalodon.

Men jeg synes, at filmen var rigtig spændende. Og jeg var helt ærgerlig, da den var slut.
Jeg håber på, at der kommer en 2'er. Den slutter ikke, så man tænker, at der helt sikkert kommer endnu en. Men der ville godt kunne komme en 2'er.

Det ville være fedt, hvis denne film blev lidt som Dødens Gab. Altså med flere film.
Dødens Gab filmene kan forresten også lejes og købes inde på Blockbuster.

Hvad synes I om denne film(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar