torsdag den 28. februar 2019

Brian og hans værksted


Brian er lidt ala en handyman. Jeg plejer at kalde ham for min handyman.
Han er virkelig god til gør-det-selv projekter. Jeg hjælper gerne til, da jeg synes, at det er spændende.
Vi har fx lagt gulv i soveværelset og på hans datters værelse. Vi har malet mange af rummene i huset, vi har sat noget gibsvæg op, og vi har sat tapet op og meget andet.
Jeg synes, at det er hyggeligt, når vi går og ordner sådan nogen små projekter.

Brian har et eller andet med værktøj. Han har også sit eget lille værksted bagerst i haven.
Brian har god plads til alt hans værktøj. Det er sat pænt op på væggen og i reoler osv.

Men hvis man ikke har så meget plads, som Brian har, så kan man stadigvæk have masser af værktøj.
En god opbevaringsmulighed er selvfølgelig en værktøjskasse, men det er også begrænset, hvad der kan være i den.

Men noget andet, der er smart, det er en værktøjsvogn

Der kan man have rigtig meget værktøj i. De fås i forskellige størrelser og modeller.
Så hvis man har et lille værksted, så kan man have sådan en stående med alt ens værktøj.

Jeg synes, at de er super smarte. Og så er de samtidig praktiske. Hvis man ikke har sådan et reolsystem, som Brian har, så er det super praktisk med sådan en værktøjsvogn.

Hos TecTake har de flere forskellige slags værktøjsvogne.
Hvis du står og skal give din mand en god gave, og han selvfølgelig er vild med gør-det-selv projekter og værktøj, så er sådan en værktøjsvogn en god gaveide(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar