mandag den 25. februar 2019

Sov sødt, min lille kramme-bamse


I sidste uge fik jeg en dårlig nyhed fra min ex kæreste.
Simba, vores kat, som vi havde sammen var blevet aflivet.
Han havde haft hostet, og han havde været til dyrlægen. Hans hjerte fungerede ikke ordentligt. Og fordi hjertet ikke fungerede ordentligt, så var der begyndt at komme vand i lungerne. Der var ikke noget at gøre, og han ville lide, hvis han ikke blev aflivet.

Men indtil den dag, der havde han heldigvis haft det godt.











Jeg har/havde ikke kontakt med Nala og Simba længere.
Det er selvfølgelig mod min vilje, men det kan jeg desværre ikke gøre noget ved.
Jeg har ellers brokket mig, men ja, det vil jeg ikke komme ind på her.

Men selvom jeg ikke har/havde set dem i lang tid, så tænker jeg på Nala og Simba meget. Jeg kigger tit på billeder af dem.

Så det ramte mig dybt i mit hjerte, da jeg fik beskeden om, at min lille kramme-bamse var død.
Jeg blev så ked af det, og jeg kunne ikke få vejret.
Nala og Simba ser jeg stadigvæk som mine børn, selvom vi ikke er sammen.

Selvom jeg ikke er sammen med dem fysisk, så er vi sammen i vores hjerter.

Simba, mor savner dig, og jeg vil altid elske dig, min dreng.
Tak, fordi jeg fik lov til at være en del af dit liv i så mange år.
Tak, for alle de gode minder, som du har givet mig.

Simba blev 9 år. Det er ingen alder i forhold til, hvad en kat kan blive.

Mor elsker dig, skat(:

Kram din mor(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar