torsdag den 31. maj 2018

Jeg har været lidt på ferie


Bloggen har stået lidt stille, men der er sket mange ting det sidste stykke tid.
Jeg har blandt andet været på en forlænget weekend over ved min tvillingsøster, Kamilla, på Sjælland.

Det har været så hyggeligt. Vi har været ude og shoppe, hvor jeg fik købt en ny kjole og en ny badedragt, vi har været ude og gå tur ved havnen og fået is, været ude og bade samt mange andre ting.

Nu er jeg så heldig, at Kamilla bor på Sjælland, og hun bor ikke alt for langt væk fra København, så jeg kan altid tage på weekend over ved hende, hvis jeg vil opleve nogen ting i København.
Der er flere ting, som jeg gerne vil se eller gense i København, og som jeg gerne vil vise Brian. Så jeg har tænkt meget over, at vi snart skal besøge hende i en weekend.

Men hvis man ikke kender nogen på Sjælland, og man gerne vil på et weekendophold i København så kan jeg anbefale at booke et ophold ved Charlottehaven.
Charlottehaven har de hotellejligheder, der selvfølgelig er fuldt møblerede.

Hotellet har nogen lækre faciliteter. Der er blandt andet et fitness, pool, cafe, hvor der på cafeen er en juicebar samt meget andet.

Hotellejlighederne ligger på Østerbro, så man er tæt på mange af de ting, som København tilbyder.
Der er fx Strøget, Den lille Havfrue eller Tivoli samt meget andet at se.

Det var dejligt lige at se Kamilla igen, og så er det faktisk første gang, at jeg er over ved hende alene(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar