onsdag den 20. december 2017

Hunter Uppsala hundejakke fra Smartdog.dk


Nogen dage er vejret sådan okay, men man kan tydeligt mærke, at det generelt er blevet koldere i vejret, og ofte er der også frost.

Fox er en af de hunde, der fryser, når han er udenfor, og hvis det er koldt.
Nogen hunde kan bedre holde varmen, hvor andre hunde har svære ved det.
Mange små hunde har svært ved at holde varmen, da de er så små. Men der er selvfølgelig også store hunde, der let kommer til at fryse.

En gang læste jeg fra en dyrlæge, at hunde der fryser, de kan risikere at få lungebetændelse og i værste fald dø. Det var en debat om hunde og tøj. Og det hang fast i mit hoved, da vi fik Fox.
Så Fox har en vinterjakke. Han får den på, når vejret er rigtig koldt udenfor. Lige så mange, der er for hunde med jakker, lige så mange er imod det, men der er jeg ligeglad med, hvad andre tænker. Min lille Fox skal ikke fryse, og så må andre tænke hvad de vil. Jeg beskytter Fox for ikke at blive syg, og han skal bestemt ikke rende rundt og fryse. Fordi Fox fryser, hvis han ikke har jakke på udenfor, når det er koldt.

Fox har været så heldig at modtage en Hunter Uppsala 2in1 Hundejakke fra Smartdog.dk











For mig er det vigtigt, at Fox' jakke sidder sådan, så han frit kan bevæge sig.
Han skal stadig kunne løbe rundt og bevæge sig, som hvis han ikke havde en jakke på.

Det kan han heldigvis med denne jakke. Som I kan se, så er benene fri. Men den varmer stadig på ryggen, brystkassen og maven.
Det er vigtigt, at brystkassen er godt beskyttet, da vinden let kan stå ind mod brystkassen.

Denne jakke beskytter godt over det hele.
Den er samtidig en regnjakke/efterårsjakke. Man kan nemlig tage foret ud af den.
Så hvis det en dag regner meget, men at det alligevel er for varmt at have vinterjakken på, så kan man hurtigt og nemt tage foret ud af jakken.
Det er en rigtig god ting. Og det er noget, som jeg er virkelig glad for, at denne jakke kan.
Når det er vådt udenfor, så bliver Fox let våd og beskidt på brystet og maven, men når han har denne jakke på, så er han ikke våd og beskidt bagefter.

Der er en reflekskant på jakken, og det er en rigtig god ting i disse mørke tider, da han så lettere kan blive set. Fox har også en lygte på sin snor, men det er også godt, at der er en reflekskant på jakken.

Jeg har en mindre god ting at sige om jakken. Og det er, at den er ikke lavet, så man kan have hundesele på sin hund. Jeg bruger sele på Fox. Han er nemmere at styre, når han har en sele på. Og så har jeg det bedre med det, da jeg ikke bryder mig om at skulle trække ham i halsbåndet.
Men med denne jakke kan han ikke have sin sele på. Så jakken kan jeg kun bruge til korte gåture, da jeg ikke bryder mig om at trække ham i halsbåndet. I går så han en kat på den anden side af gaden, og der kan han godt trække en del, og han er meget lettere at styre, når han har en sele på.
Så det er rigtig ærgerligt, at der ikke er lavet et hul midt på ryggen.

Men til dem der ikke bruger sele, der er denne jakke perfekt. Jeg har intet dårligt at sige om kvaliteten på jakken. Den er af rigtig god kvalitet. Og jeg er rigtig glad for jakken. Det er bare ærgerligt, at der ikke lige er det lille hul i ryggen, nu når jeg er så glad for alle de andre ting ved jakken.

Men jeg bruger den på de korte ture med Fox. Så vi får den flittigt brugt. Eller hvis han skal ud i Brians have og lege i sne, så får han den også på der. Og der er det ikke nødvendigt med sele.

Så hvis I leder efter en hundejakke, så kan jeg klart anbefale jer denne. Den kan også justeres med størrelsen omkring maven. Så kan man bedre tilpasse den til sin hund.

Smartdog.dk har et stort udvalg af hundetøj
De har blandt andet hundesko, hvis ens hund let får tørret poter af salt på vejen.
Men der er også efterårsjakker og regnjakker.
I kan se hele deres udvalg af vintertøj lige her

Jeg har før købt jakke til Fox på Smartdog.dk før. Fox' gamle jakke er derfra. Og den har holdt i flere år nu. Så de jakker fra Smartdog.dk er virkelig gode.
Men nu er Smartdog.dk også kendt for at sælge varer af god kvalitet.
Der er jo en grund til, at det er min og Fox' favorit hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar