onsdag den 20. december 2017

En flot lampe


Jeg har fundet en rigtig flot lampe. Det er en flot fjerlampe
Den kan købes inde hos Designfund.dk
Den kan fås i 6 forskellige størrelser.

Det er en loftslampe, men man kan også købe forskellige størrelse fødder, så den kan stå.
Man kan fx bruge den som standerlampe eller bordlampe.

Fjerlampen er lavet af fjer fra gæs, men på hjemmesiden gør de klart, at ingen gæs bliver slået ihjel for, at lamperne kan laves, og gæssene bliver ikke plukket levende.
Min første tanke var nemlig, om gæssene blev slået ihjel på grund af lamperne, men det gør de ikke. Og jeg kan rigtig godt lide, at de lige understreger det på hjemmesiden.

Jeg synes, at det er en rigtig flot lampe. Jeg kan godt forstille mig den hængende over et stuebord eller et spisebord. Og samtidig så kunne man fx have en lille en som bordlampe eller en standerlampe.
Så har man et lille sæt. Så kan lamperne være stuens røde tråd. Sådan noget synes jeg er flot, når noget går igen i et rum. Som fx lamper.

Designfund.dk har rigtig mange flotte ting til boligen. De har julepynt, vaser, urtepotter, service, højtalere og møbler samt meget andet.

Hvis I elsker ting til boligen, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar