tirsdag den 19. december 2017

En pænere hud


De sidste par år, der har jeg fået en mindre pæn hud. Jeg har tendens til at få tør hud mellem øjenbrynene. Og det er ret slemt. Nogen gange bliver det helt rødt og ligner en form for udslæt.

Og så har jeg let ved at få en uren hud generelt. Førhen havde jeg ellers en rigtig pæn hud. Jeg havde ikke rigtig nogen problemer med min hud, men det har jeg desværre fået de seneste par år.

Der findes heldigvis mange produkter, der kan hjælpe en med at få en god hud.
Hos Spashop.dk sælger de hudpleje og skønhedsprodukter. De fører nogen af de bedste og kendte mærker på markedet. Blandt andet fører de Ling - New York.

Jeg har været så heldig at få lov til at teste nogen af de produkter, som Spashop.dk sælger.
Jeg har blandt andet været så heldig at modtage en lækker gaveæske, der indeholder 3 lækre produkter fra Ling - New York
I finder gaveæsken lige her

Jeg har haft testet produkterne i nogen uger nu. Og jeg kan tydeligt se en forskel allerede på min hud.



Her er de 3 produkter, som jeg har testet.



Replenishing Hydrator: Denne bruger jeg hver morgen og aften. Jeg bruger ca 3 dråber hver gang. Selvom jeg kun bruger 3 dråber, så er den nem at fordele rundt i ansigtet. Sådan en flaske holder i rigtig lang tid, når man kun skal bruge 3 dråber. Den går blandt andet ind og mætter huden med den nødvendige fugt.



Moisture Plenish: Denne serum er reparerende, og den går ind og forhindrer linjer, hjælper med at helbrede skadet hud og stimulerer væksten af nye celler. Det betyder at nye linjer bliver stoppet før, at de bliver vedvarende og efterfølgende til rynker. Denne her skal jeg heller ikke bruge så meget af per gang. Den er også nem at fordele ud.



Elastin Collagen: Denne fugtcreme er opstrammende og nærende. Den forbedrer elasticiteten og genopbygger hudens smidighed. Igen skal man ikke bruge særlig meget per gang.
Denne er heller ikke en fedtende creme. Den trænger hurtigt ind i huden. Og huden bliver dejlig blød bagefter.

Jeg bruger disse 3 produkter hver dag. Den første morgen og aften, og de to andre en gang om dagen.

Efter at jeg er begyndt at bruge disse produkter, så kan jeg se en forandring på min hud.
Det tørre hud mellem øjenbrynene, det er blevet reduceret. Det er der stadigvæk lidt. Men jeg har også kun brugt produkterne i et par uger. Så jeg håber og tror på, at jo længere tid, at jeg bruger det, at jo mere forsvinder det. Der plejede også at være en form for udslæt ved øjenbrynene. Det er også blevet mindre. Det er mindre rødt.

Nu har jeg prøvet så meget forskelligt til det tørre hud oppe mellem øjenbrynene. Og jeg havde opgivet lidt at finde en "kur". Men jeg tror, at jeg har fundet den nu.
Sådan generelle urenheder er også blevet mindre.

Jeg glæder mig til at se, om min hud bliver endnu finere de næste par uger(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar