torsdag den 21. december 2017

Flotte retro lamper


Jeg kan godt lide ting til boligen, som er lidt retro-agtig.
Jeg har altid interesseret mig for ting, der er lidt gamle.

Jeg begyndte for en del år siden at se "Skattejægerne" og andre programmer om genbrugsting.
Og igennem der lærte jeg om forskellige kendte mærker.
Og så begyndte jeg at lære forskellige mærker at kende, og jeg er siden blevet vild med nogen af de kendte mærker.

Jeg kan godt lide lamper fra Poul Henningsen altså PH lamper. De er så pæne, og de fås blandt som loftslampe og gulvlampe.

Hos Lauritz.com har de mange retro lamper
De har blandt andet mange lamper fra Poul Henningsen.
De har også lamper fra Arne Jacobsen og Holmegaard.

Hos Lauritz.com har de også mange andre ting end lamper. De har møbler, tøj, smykker og køkkenudstyr samt mange andre ting.

Når man køber igennem Lauritz.com, så er man sikker på, at tingene er ægte.
Man kan let blive snydt, når man køber noget igennem fx Facebook.

Jeg har personligt kun hørt gode ting om Lauritz.com
Så hvis du står og mangler fx en flot retro lampe, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar