lørdag den 29. april 2017

Det skønne Danmark


Det er først de seneste par år, at jeg har været på ferie i udlandet.
Som barn var jeg ofte på ferie i Danmark

Men jeg kan også rigtig godt lide at være på ferie i Danmark. Som fx i sommerhus ved Vesterhavet.
Jeg elsker virkelig at være ved Vesterhavet.

Danland har 27 feriecentre i Danmark. De har både på Sjælland, Fyn, Jylland og Bornholm.
Så der er rig mulighed for at få set lidt af hele Danmark.



Jeg har efterhånden været på ferie sådan lidt over hele Danmark. Undtagen Sjælland faktisk.

Men der er rigtig mange skønne steder at holde ferie i Danmark.
Blandt andet Vesterhavet, Skagen, Fyn og Bornholm.

Jeg kan godt lide at komme ud og se lidt af Danmark. Så når jeg er på ferie, så vil jeg gerne ud og se det, der er i området.

Kan I godt lide at være på ferie i Danmark(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar