torsdag den 23. februar 2017

En by, som jeg gerne vil besøge


En by, som jeg længe gerne har ville besøge, det er Berlin
Der er flere ting, som jeg gerne vil se i Berlin.

Jeg vil gerne se resterne af Berlinmuren. Lidt udenfor Berlin, er er der også en koncentrationslejr, som jeg rigtig gerne vil se. Jeg har længe gerne ville se en koncentrationslejr.
I Berlin er der også en Ritter Sport butik, hvor man kan lave sin egen Ritter Sport.
Desuden er der også en Primark, som jeg også gerne ville ind i. Jeg har været i Primark i London, og jeg elsker virkelig Primark, så den ville jeg virkelig gerne besøge.

På Spies' hjemmeside, der kan man finde mange forskellige hoteller i Berlin. Hos Spies har de et stort udvalg af hoteller.

Når man ser på deres udvalg af hoteller, så kan man ved hvert hotel se en lille oversigt over, hvor langt væk metroen er, om der er en restaurant, bar, motionscenter eller internet.

Jeg vil gerne af sted i en forlænget weekend på et tidspunkt. Det passer med, at jeg ikke er for lang tid væk, men samtidig kan man nå at komme ud og opleve nogen ting.

Så Berlin er en af de byer, som jeg rigtig gerne vil besøge på et tidspunkt.

Har I nogen byer, som I gerne vil besøge på et tidspunkt(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar