lørdag den 8. oktober 2016

Mine nye Trip Trap Nisserikker


Eller de hedder vist ikke Trip Trap mere. Jeg mener, at de nu hedder Klarborg.
Men jeg kalder det stadigvæk for Trip Trap nisser.

Men i sidste uge der fik jeg købt nogen nye Nisserikker til min samling.
Jeg fik købt de to fra sidste år, og så fik jeg købt dem fra i år.
I år er det 10 års jubilæum, og i den anledning kan man købe en æske med en ekstra Nisserik i.
Så der er tre i æsken i stedet for to. Men man kan også købe en æske med to Nisserikker i. Det er uden den jubilæums Nisserik.

Jeg ved ikke, om man så fra næste år kun kan købe æsken med de to i og ikke den med de tre i. Altså nu når det er en jubilæumsæske. Ved ikke, om de kun har lavet et bestemt antal æsker. Men den æske med en ekstra i, den koster det samme som den med to i.

Jeg ville gerne have den med den ekstra i. I Imerco havde de kun den med to i. Men da vi var i en anden butik, der fandt jeg æsken, hvor der var tre i.



Billedet er ikke særlig godt, men jeg tænkte, at det var bedre end intet billede.

I år skal jeg og Casper for første gang have et juletræ. Vi har ikke haft plads til det i vores gamle lejlighed, men i år har vi plads til et lille juletræ.
Men jeg har tænkt, at alle mine Nisserikker skal hænge på juletræet.

Men jeg så på Facebook. Eller mener, det var på Facebook. Men der så jeg, at Klarborg var begyndt at lave julepynt til juletræet med Trip Trap nisser. Det var et enkelt ophæng, som de havde lavet.
En Trip Trap nisse i en snebold. Mener jeg, at det var.
Men jeg har da haft troet, at disse Nisserikker var til juletræet?
Det er de måske også, men at de så er begyndt at lave andet juletræspynt udover de årlige Nisserikker.

Men bruger I jeres Nisserikker til at hænge på juletræet(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar