mandag den 31. oktober 2016

Happy Halloween


I dag er det Halloween. I morgen er vi gået ind i november, og så er vi endnu tættere på julen.
Jeg glæder mig allerede til jul, og jeg er ved at få fnilder over alt det flotte julepynt, gavepapir, gavebånd og julekort osv, fordi jeg får simpelthen lyst til at købe det hele. Eller i hvert fald en masse af det.

Nå, men tilbage til Halloween.

Vi plejer at lave græskarmand hvert år. Men det har vi simpelthen ikke fået gjort i år. Der var engang et år, hvor vi ikke lavede et, men der havde vi en græskarmand i keramik.
Så ud af i alt 7 år, så har vi kun misset 2 år. Det år hvor vi havde græskarmanden i keramik, der valgte vi ikke at lave et. Men i år har vi fået udskudt det, og ja nu er det pludselig Halloween.
Vi plejer ellers altid at lave vores græskarmand lang tid i forvejen. Faktisk plejer vi at gøre det i starten af oktober.

Men vi har nogen flotte lyslanterner udenfor, som vi kan tænde i stedet for. Men jeg er stadigvæk sådan lidt ærgerlig over, at vi ikke fik nået at lave en græskarmand.





Denne græskarmand er en, som vi lavede for flere år siden.

Sidste år der lavede jeg og Casper hver vores. Min blev så knap så køn.
Men er os lige meget. Det så godt ud med de to græskarmænd stående foran døren.

Før jeg mødte Casper, der havde jeg vist kun lavet græskarmand en gang før, og det var, da jeg gik i børnehave. Og jeg er ikke sikker på, at vi overhoved lavede en græskarmand, eller om vi bare udhulede et græskar til noget mad. Men mener, at det var til en græskarmand. Så det er først efter, at jeg mødte Casper, at jeg er begyndt at lave det. Men jeg synes, at det er hyggeligt, og så har vi ligesom startet en fælles tradition.

Jeg går egentlig ikke så meget op i Halloween ellers.

Plejer I at lave en græskarmand til Halloween(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar