lørdag den 23. juli 2016

Vores tur i Disneyland Paris


Jeg er en kæmpe fan af Disney. Og derfor har jeg længe gerne ville til Disneyland Paris.
Da vi var i Frankrig, der tog vi til Disneyland Paris.

Og sikke en oplevelse. Nej, hvor var det dog bare fantastisk.
Jeg fik ikke prøvet så mange forlystelser, men sådan er det altid, når jeg er i forlystelsesparker.

Men bare det at se alle de fine ting og figurer. De har virkelig gjort noget ud af det.





















Der var så smukt. Det kan ikke beskrives.

Vi havde valgt at tage derind på den varmeste dag. Altså det vidste vi jo ikke fra starten af.
Men hold da fast, hvor var der varmt. Der var 26 grader i skyggen.
Til sidst var vi helt udkørt bare på grund af varmen.
Men vi var ikke de eneste, der var udkørte af varmen. Til sidst var der ikke særlig lang kø ved forlystelserne, da folk bare opholdte sig i skyggen.

Jeg var virkelig fascineret af deres butikker med alle de skønne ting med Disney.
Jeg fik også købt lidt forskelligt i deres ene butik. Jeg skal nok vise jer i et andet indlæg, hvad jeg fik købt der.

Det var en helt fantastisk oplevelse på trods af varmen(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Det ser rigtig godt ud og lyder som en dejlig oplevelse :-)

    SvarSlet