søndag den 28. december 2014

Kransekage til nytårsaften


Jeg elsker Kransekage
Jeg synes, at det er hyggeligt, at man lige får lidt kransekage, når klokken slår 12 nytårsaften.
Til gengæld bryder jeg mig ikke om champagne. Jeg plejer altid lige at nippe lidt til champagnen.
I år regner jeg med, at jeg bare drikker cola, nu når jeg ikke kan lide champagne.

Vi plejer altid at købe vores kransekage, men man kan også lave den selv.
Jeg synes, at den man køber smager godt. Jeg har aldrig tænkt på selv at bage kransekage.
Måske fordi jeg har en ide i hovedet om, at det er for besværligt. At så er det lettere bare at gå ud og købe nogen. Også når jeg synes, at de smager godt, så har jeg ikke kunne se, hvorfor jeg selv skulle bage dem selv.

Plejer I at købe eller bage jeres kransekage til nytårsaften(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar