torsdag den 18. december 2014

Julegaver


Nu er det snart jul.
Jeg synes, at december er gået så hurtig.
Jeg har svært ved at forstå, at det snart er jul.

Jeg mangler lige at få købt de sidste Julegaver
Det er til babyerne, at jeg mangler at købe de sidste til. Altså Simba, Nala og Fox.
Jeg skal have købt gaver til dem fra min mor og min oldemor, og så skal jeg og Casper have købt gaver til dem fra os af.



Sækken på billedet er fra sidste år, hvor det var de gaver, som vi skulle have med hjem til Caspers forældre, hvor vi skulle holde jul.

Når det kommer til julegaver, eller bare gaver generelt, så er jeg så utrolig nysgerrig.
I år har jeg sagt til min mor og Kamilla, at de ikke må fortælle mig, hvad de giver Casper i julegave, fordi ellers kan jeg simpelthen ikke holde min mund overfor ham. Ellers ender jeg med at få fortalt ham, hvad det er, at han får.
Og da min veninde og jeg byttede julegaver i sidste weekend, der blev de også sat ind i skabet dagen efter, fordi ellers ville jeg bare gå og tænke på de gaver hver gang, at jeg gik forbi dem.
Når de er i skabet, så er de ligesom gemt væk, og så glemmer jeg lidt, at de er der.

Jeg elsker at få gaver, men jeg elsker også at give gaver. Jeg elsker at se, når andre bliver glade for det, jeg giver dem.

Synes I også, at december er gået hurtigt(:?

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. God weekend kæreste Heidi,
    ja december er gået hurtigt og nu er det jul om 5 dage.
    Jeg har også en sæk til julegaverne.
    Hvor hyggeligt, at du er så nysgerrig hvad angår gaver, det var min mor også, hun var præcis som du :-)
    I må hygge jer med at få købt de sidste gaver.
    Jule knuser fra Tina og hilsner fra Maria
    "En verden af kunst" www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina.
      Ej, hvor sjovt, at din mor havde det på samme måde, som jeg har(:
      Rigtig god weekend til dig og Maria(:

      Slet