lørdag den 12. maj 2012

Planer for hen over sommeren

Fra denne månede og til hen over sommeren, har jeg og Casper en del planer(:
Der er en masse gode ting, vi skal.

21 maj: Til min fars fødselsdag.
27 maj: Til min venindes 20 års fødselsdag.
2 juni: Ud og spise, da Caspers storebror og mor holder fødselsdag.
Flytte for min søster nok anden uge i juni.
Vi skal også besøge mine bedsteforældre i juni.
Vi skal også invitere min veninde Camilla og hendes kæreste hjem til os til spisning i juni.
Omkring anden sidste uge skal vi på ferie ved min mor og stedfar, og nok besøge Caspers mormor.


7 juli: Til min søsters indflytterfest.
14 juli: Til min venindes studenterfest.
I august til grilaften ved min faster og hendes kæreste.
1 september: Til bryllup ved min faster og hendes kæreste.

Så der er en masse dejlige ting, vi skal.
+ jeg bliver færdig med mit kørekort i juni(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar