onsdag den 16. maj 2012

HJÆLP MIG

Fox er kommer med på vimedhund.dk
Hvor der er 15 hunde, der deltager i at komme med i VI Med Hund bladet.
Det er kun de 10 med de fleste stemmer, der kommer med.
Så vil I ikke være så søde at gå ind og stemme på min lille Fox.
Her er linket http://www.bt.dk/vimedhund/maanedenshund

Og det er nedest i bunden, man kan stemme.
I kan se billede her, som I skal stemme på(:


1000 tak til jer der vælger at stemme på min lille Fox<3
Det betyder så meget for mig.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hvor er den kær. Har lige stemt på den :0)

    SvarSlet
  2. Har stemt på din søde lille hund. Jeg elsker din blog!! er også helt vild med dyr. Har selv en dejlig hund!! Følg lige min blog www.simon-says-bendtsen.blogspot.com

    PS: FED BLOG

    SvarSlet
  3. 1000 tak(:
    Er jeg rigtig glad for at høre.
    Kigger forbi din blog med det samme(:

    SvarSlet