mandag den 14. maj 2012

Noget helt uventet

Jeg var oppe på jobcentret, men da jeg har modtaget su for maj månede, skulle jeg først komme
derop den 28 maj, og da kontant hjælp er bagudbetalt, vil det sige, jeg først får penge til juli.
Så der er nogle ting, der er ændret.

Vi skal ikke hjælpe min søster med at flytte, da de penge jeg havde lagt fra til bro osv, skal jeg bruge på at betale medicin, mobil, kontaktlinser, min forsikring og Fox' forsikring.

Min søster skulle rigtig passe dyrene i juni, hvor vi skal op til min mor.
Jeg og Casper havde tilbudt at betale de 400kr ud af de 600kr, det kostede at komme herover, men jeg har ikke de penge, og Casper plejer jo også at få penge af mig til husleje osv, så dem får han heller ikke.

Vi klarer os selvfølgelig, men er stadigvæk træls, at nogle af tingene er ændret.
Hader, når jeg ikke har kontrol over sådan noget.

Jeg har det lidt svært med det, men der er ikke noget at gøre ved det. Men igen det er nok fordi, jeg ikke har kontrol over det. Altså med det er noget, jeg ikke havde forudset.
Så det kommer pludseligt, og hader sådan noget.

Nok om det(:

Vi har været ude og gå vores sædvanelig rundte med Fox<3
Og her om lidt skal vi have hjemmelavet pizza. Mums(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Kom lige forbi, og jeg måtte fortælle dig, at din blog er rigtig fin og sød. Jeg elsker også selv dyr, jeg har en hund ved navn Buster.
    Jeg håber du lige, vil tage et kig forbi min blog.
    www.vivian-tao.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Er jeg glad for, du synes.
    Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

    SvarSlet
  3. Du skulle meget gerne få et start beløb, som er tæt på det beløb man får hver måned.
    Det fik jeg, da jeg blev nød til at melde mig ledig!

    Det synes jeg du skulle forhøre dig om :)

    SvarSlet
  4. Mange tak(:
    Vil jeg prøve at høre dem om, når jeg skal derop igen(:

    SvarSlet