fredag den 11. maj 2012

Har fået ringorm

Nu har jeg endelig fået lavet den lægeerklæring til kørekort.
Har været lidt langsom om at komme derop.

Jeg har lidt hypokonder over mig. Og havde fået en "plet" på skulderen, og den ændrede farve.
Jeg var selvfølgelig bange for, det var kræft, fordi sådan er jeg.

Jeg bad lægen kigge på det, og lige så snart hun så det, sagde hun, det var ring orm. IDRK.
Synes nok, det er ulækkert pga. navnet. Fordi man tænker på orme, men det er en svameinfektion.
Som ofte børn får, eller landmænd. Voksne kan også få det, men er lidt sjældent.
Man får det som regel pga. tæt kontakt med dyr.
Børn kan også få det, ved at de smitter hinanden med det.

Nå men har fået noget creme til at smøre på det.
Havde faktisk regnet med at få at vide, at den "plet" var ingenting, fordi sådan er det som regel, når jeg er ved lægen. Så er det som regel, mig der bare er lidt hypokonder.
Men så fandt jeg ud af det.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar