onsdag den 27. juni 2018

Søde børnelamper


Hos Biva har de søde børnelamper

Jeg kan rigtig godt lide flere af dem. Når man køber en børnelampe hos Biva, så er der gratis fragt. Og det er en lækker ting. Det synes jeg i hvert fald.

Her er et lille udpluk af dem, som jeg godt kan lide.







Jeg synes, at disse tre børnelamper er rigtig søde, og at de passer rigtig godt ind til et børneværelse.

Biva har rigtig mange fine ting til børneværelserne. De har også senge, skriveborde, tv-borde, kommoder, en lille bænk og sækkestole samt meget andet.

De har næsten alt det, som man skal bruge til at indrette et børneværelse med.

Så hvis du står og skal til at indrette et børneværelse, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar