tirsdag den 26. juni 2018

Et lækkert hotel


Et hotel, som jeg synes, der er rigtigt lækkert, det er Charlottehavens hotel.
Deres hotel ligger på Østerbro i København

De har et fitnesscenter, deres egen cafe, pool og meget andet.
Det er et lejlighedshotel, hvor det er lejligheder med eget køkken, bad, stue og soveværelse.
Deres hotel ligger på Østerbro, så man har nemt adgang til alle de ting, som København tilbyder.

Her er en lille liste med ting, som jeg kan anbefale jer at se i eller omkring København:

Christianshavn, der hvor Huset på Christianshavn er optaget

Strøget, hvor de blandt andet har en Disneybutik

Tivoli

Det er ting, som jeg selv har oplevet. Men ting, som jeg godt kunne tænke mig at se, det er:

Krimimusset

Den Lille Havfrue, statuen

Bakken, Dyrehaven

Der er selvfølgelig mange andre ting, som jeg gerne vil se og opleve, men det var bare et lille udpluk.

Nu kender jeg min søster, der bor på Sjælland, så der kan jeg heldigvis overnatte, hvis jeg skal til Sjælland, men hvis man ikke kender nogen, eller hvis man bare gerne vil sove på hotel, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Charlottehavens hjemmeside, hvor I kan læse meget mere om deres faciliteter.

Hvilke ting kan I anbefale, at man skal se eller opleve, når man er i København(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar