tirsdag den 26. juni 2018

På ferie i Blåvand


Jeg er helt vild med byen Blåvand. Jeg og Brian har været på ferie der to weekender i træk, og jeg savner virkelig at være på ferie der.

Jeg kan godt lide selve byen Blåvand. Der er mange butikker og flere spisesteder.
Og bare området er flot med klitter osv.

Hos DanCenter kan man leje sommerhuse i Blåvand
Så hvis I er lige så vilde med Blåvand som mig, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi DanCenters udvalg af sommerhuse i Blåvand.







I Blåvand har de et ishus, hvor de har frozen yoghurt. De havde en masse lækkert tilbehør som frugt, slik, kiks, guf og forskellige sovse.

Det var så lækkert. Så det kan jeg virkelig anbefale.

Man kan både leje sommerhuse, der ligger meget tæt på Blåvand, og sommerhuse der ligger lidt væk fra byen. Og det samme gælder med afstand til havet. Der er også sommerhuse, der ligger meget tæt på vandet og andre, der ligger lidt længere væk fra havet.
De har sommerhuse i forskellige størrelser, så uanset om man er en stor eller lille familie, der skal af sted, så kan man finde et sommerhus, der passer til ens familie.

Har I før været i Blåvand(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar