torsdag den 28. juni 2018

Jeg elsker danske film


Jeg elsker virkelig danske film. Det er både de gamle og de nye.
Jeg kan specielt godt lide de gode gamle danske film med Dirch Passer og Ove Sprogø osv.

Men der er også nyere danske film, som der er gode. Jeg har bare altid haft et eller andet med danske film.

Hos Blockbuster har de et stort udvalg af danske film


De har både gamle film som Kampen om Den Røde Ko, Dyrelægens Plejebørn, Vagabonderne på Bakkegården, Ballade på Christianshavn, Styrmand Karlsen og Peters baby.

Så har de nogen lidt gamle film, men som stadigvæk er en del nyere end dem med Dirch Passer osv. De har blandt andet Blinkene lygter, De grønne slagtere, Polle Fiction, Cecilie, Vild Bassen, I Kina spiser de hunde, Arven og Nynne.

Så har de nogen af de nyere som En frygtelig kvinde, Du forsvinder, Under sandet, 1864 - Brødre i krig, Comeback, Sommeren '92 og Underverden.

Hvis du godt kan lide danske film, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Blockbusters kategori Danske film. De har virkelig mange danske film. Da jeg sad og kiggede dem igennem nu, så var der en del, som jeg fik lyst til at gense.

Jeg lejer ofte film på Blockbuster. Det er både de gamle og de nyere film, som jeg har lejet derinde. Nogen gange er der en gammel film, som jeg gerne vil gense, og så har de den ofte derinde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar