fredag den 8. juni 2018

Hvidbjerg Strand Feriepark


I weekenden var jeg og Brian på Hvidbjerg Strand Feriepark. Der har jeg været for 12 år siden. Der er meget, der har ændret sig. Eller mange nye ting, der er kommet til.

Brian har en campingvogn, så vi lå i campingvogn. Det har jeg aldrig prøvet før. Og jeg troede faktisk ikke, at det var noget for mig, men jeg er vild med det. Og jeg er vild med den campingplads.

Vi havde selvfølgelig Fox med, og han klarede det rigtig godt.













Der er så flot på campingpladsen. Der er en Westernby, hvor der er et legelang for børn, der er en grillbar, børn kan finde guld og få lavet en guldmedalje, der kan blive lavet snobrød og rides på heste.
Derudover er der legepladser rundt omkring på campingpladsen, der er et indendørs badeland for børn, og så er der wellness for voksne med dampbade, saunaer og forskellige bassiner.
Der er også en bager/købmand, et ishus og et fiskehus samt nogen restauranter.

Vi var i det der wellness noget. Det var rigtig lækkert.

Vi skal af sted igen i denne weekend. Brian har sine børn denne weekend, så vi overrasker dem i dag med, at vi skal af sted. De har været der før, og de plejer godt at kunne lide at være der, da der er så mange ting for børn. Så jeg er spændt på, hvad de siger til det.

I kan følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige
Der har jeg haft lagt et par billeder op fra sidste weekend, og det regner jeg også med at gøre denne gang. Så der kan I følge lidt med(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar