torsdag den 28. juni 2018

Mit livs kærlighed


Jeg havde virkelig ikke troet, at jeg ville finde en kæreste efter Casper, som jeg ville blive så tryg ved, en jeg kan være mig selv overfor, og en jeg kan fortælle alt til.
Jeg har svært ved at åbne mig op for folk. Til at starte med kan jeg godt virke åben, men når man graver lidt dybere, så er der en mur, men den mur er Brian kommet forbi.

Jeg og Brian har mange ting tilfælles. Vi er begge meget familiemennesker, vi kan begge godt lide at gå ude i haven og ordne den, vi kan lide mange af de samme serier, vi er ikke sådan nogen festtyper, og vi drikker sjældent alkohol. Vi kan godt nyde et glas rødvin eller gå i byen et par gange om året, men vi går ikke i byen hver måned eller hver anden måned. Vi kan begge godt lide dyr.

Men vi er også forskellige, og det er der, at man kan lære noget af hinanden. Han går meget op i motorcykler, og jeg er pissebange for alt med fart, men han er ved at lære mig at sidde bagpå. Vi lærer hinanden ting om haven. Jeg har lært ham nogen ting omkring det at have køkkenhave, og han har lært mig andre ting om blomster osv. Og jeg har lært lidt mere om biler, da Brian er uddannet mekaniker. Jeg har også lært Brian lidt mere omkring dyr og om at bage. Han har lært mig mere om at lave mad. Nu vidste jeg ikke særlig meget i forvejen. Jeg har for første gang lært at brune kød i en gryde. Ja, det har jeg altså ikke gjort før, at jeg mødte Brian.





Jeg er virkelig så heldig at have mødt Brian.
Jeg har lært så meget af ham. Og det synes jeg er vigtigt, at man kan lære noget nyt fra hinanden. Er ikke noget værd, hvis man er alt for ens. Så kan man ikke lære noget nyt jo.

Men hvis det ikke var for netdating, så havde jeg ikke mødt min dejlige kæreste.

Der gik lidt tid før, at jeg kastede mig ud i dating da jeg blev single.
Men da jeg var klar til at finde en kæreste, så meldte jeg mig ind på en datingside, og det har jeg ikke fortrudt.

Single.dk er en af Danmarks mest populæreste datingsider. De har også en app til ens mobil, så kan man logge på via sin mobil for at tjekke, om man har fået nogen beskeder. Man slipper for at gå på computeren hver gang for at tjekke.

Har I mødt en kæreste igennem netdating(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar