tirsdag den 26. juni 2018

En brugt ryg


Hvis der er noget, som jeg elsker, så er det at få massage.
Jeg har tit ondt i ryggen. Specielt i nakken. Nogen gange er det, hvis jeg sidder for meget ved computeren, eller hvis jeg har ligget for længe og spillet Farmville.
Så jeg elsker virkelig at få massage, og det hjælper virkelig på mine nakke- og rygsmerter.
Brian er heldigvis rigtig god til at give massage, og han er sød at give mig det, når jeg spørger ham om det.

Men en ting, som jeg synes, der er vigtigt at bruge, når man giver nogen massage,
det er en god massageolie
Jeg synes, at det nemlig godt kan gøre lidt ondt, hvis man får massage på en tør hud uden nogen form for massageolie.

Hos Kilden.dk har de pumper med massageolie. Hvis du er ved at uddanne dig til massør, så har de også en bæltetaske med pumpe til massageolie. Det er rigtig smart. Så har man altid lige olien ved hånden. Så skal man ikke række ud efter den.

Massageolie gør også, at det er nemmere at arbejde med musklerne. Jeg synes personligt, at det er nemmere at give andre massage, hvis jeg bruger en massageolie. Jeg skal ikke bruge så mange krafter på at trykke, når der er olie på.
Kilden.dk har også en massagecreme, hvis man nu ikke er så meget til at bruge massageolie.

Hos Kilden.dk har de også massagebrikse, massagestole, Hot Stones og mange andre ting indenfor massage(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar