søndag den 4. februar 2018

En flot hud


Siden at jeg er begyndt at bruge de produkter, som jeg har fået af Spashop.dk så er min hud blevet en hel del flottere.

Mit røde udslæt mellem øjenbrynene er næsten helt væk, og det samme er den tørre hud, der også var mellem øjenbrynene. Jeg skallede en del mellem øjenbrynene, men det gør jeg ikke mere.
Min hud har fået en eller anden form for sund glød. Altså den ser bare sundere ud. Små urenheder hist og pist er også ved at være væk. Så jeg kan tydeligt se forandringer. Positive forandringer.

I dette indlæg vil jeg anmelde de sidste produkter, som jeg har været så heldig at få fra Spashop.dk
Så her kommer en lille beskrivelse af de sidste par produkter.



Pure Glow Oil - Denne olie er fra mærket Akademikliniken. Denne olie er rigtig god på de tørre områder i ansigtet. Jeg har brugt den til mellem øjenbrynene. Jeg har også brugt den på mine albuer, hvor jeg har tendens til tør hud. Og det har virkelig hjulpet.
Jeg har før prøvet olier, der virkede fedtede, og som tog lang tid for at trænge ind i huden, men den her trænger hurtigt ind, og den virker ikke fedtet.



Pure Anxioxidant Creme - Denne creme giver fugt til ens hud. Selvom det er en creme til ansigtet, så har jeg også brugt den på mine arme, hvor jeg også har tør hud. Og det har hjulpet rigtig meget.
Den trænger hurtigt ind i huden, og det er noget, som jeg synes, der er vigtig ved en creme.
Min hud føles også meget blødere. Cremen indeholder en masse gode vitaminer, der netop gør ens hud blød og glat.



Dette produkt er desværre udsolgt, så jeg kan ikke linke til det. Men jeg vælger stadig lige at skrive lidt om produktet. Produktet er fra mærket Ling - New York

Jeg har ikke prøvet produktet så meget, da jeg egentlig vil gemme det til sommer, da den skulle være god, hvis ens hud har været udsat for sol. Min hud kan godt føles helt varm om aftenen, når jeg har tilbragt en dag udenfor. Også selvom jeg har brugt solcreme. Så jeg har tænkt mig at bruge den om aftenen til sommer, når min hud har været udsat for sol.
Men jeg har prøvet den lidt, så jeg kan anmelde den.
Den er rigtig god. Jeg har brugt den i ansigtet. Den trænger hurtigt ind i huden. Og man skal ikke bruge særlig meget af gangen. Så flasken holder til lang tid.



SparkLING Make-over Mask - Denne ansigtsmaske er så lækker. Denne maske tilfører fugt til ens hud. Den er god til både om vinteren og om sommeren, da ens hud kan blive tør af kulden om vinteren og af varmen om sommeren.
Den er nem at putte på ansigtet og nem at tage af. Ens hud bliver dejlig blød bagefter.

Jeg er virkelig glad for, at jeg har prøvet disse produkter. Jeg har virkelig døjet med min hud i lang tid, og jeg har prøvet alt muligt, og intet har rigtig virket.
Men nu er min hud endelig blevet pæn.

Så jeg kan virkelig anbefale produkterne fra Spashop.dk
Produkterne er også god til gave, hvis man ikke lige ved, hvad man skal købe til personen(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar