tirsdag den 27. februar 2018

Da jeg var ung


Eller jeg er stadigvæk relativt ung, men jeg mener, dengang jeg var teenager, der var sovesofaer meget populære. Det var de der sovesofaer, hvor man satte nogen puder næsten hele vejen rundt om sengen, undtagen på den ene langside.
Det var rigtig populært dengang. Men kønne, det var de ikke. Det synes jeg selvfølgelig den gang, men i dag synes jeg ikke, at de var særlig kønne.

Heldigvis er tingene anderledes i dag. I dag findes der rigtig mange flotte sovesofaer
Ilva har rigtig mange fine sovesofaer, som passer rigtig godt til et teenageværelse.



Jeg synes, at denne sovesofa er rigtig fin til et teenageværelse eller til, hvis man ikke har særlig meget plads i en lejlighed.

Hos Ilva har de også sovesofaer, der ligner en chaiselong sofa. Den vil være god til at have i stuen, og som man kan bruge som gæsteseng, hvis man ikke har plads til et gæsteværelse.
Der er mange muligheder for, hvordan man kan bruge en sovesofa i ens indretning.

Havde I også en sovesofa, da I var teenagere(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar