tirsdag den 27. februar 2018

Hvor er du?


Hvor bliver det gode vejr mon af?
Her sneer det helt vildt, og det har det gjort hele natten. Her er kommet en del sne.
Jeg havde håbet på, at foråret snart var på vej, så jeg og Brian kunne begynde at bygge hans nye køkkenhave. Men den køkkenhave må jeg vidst se langt efter lige nu.

Men jeg glæder mig til, at det bliver sommer. Jeg glæder mig til at kunne sidde udenfor og læse en god bog, at grille og at kunne spise udenfor.

Hos IDEmøbler har de nogen rigtig fine liggestole

Jeg har fundet en, som jeg godt kan lide.



Jeg kan godt lide denne her. Der er sådan en lille pude til hovedet. Og det kan jeg godt lide.
Så er man fri for at tage en pude med ud selv. Og så kan jeg lige forstille mig at sidde i den stol og læse en god bog, mens vejret er rigtig godt.

Hos IDEmøbler har de også nogen havegyngestole, og dem er jeg også helt vild med.
De fås i nogen rigtig fine farver.

Til sidst har jeg et lille tip til jer. De har nemlig tilbud på deres liggestole lige nu(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar