onsdag den 28. februar 2018

Bagemåtter


Jeg har aldrig hørt om bagemåtter før for et par dage siden, men jeg må indrømme, at jeg er blevet nysgerrig efter at prøve dem.
Hos Silcofa kan du læse meget mere om silikone bagemåtter

Der er flere fordele ved at bruge en silikone bagemåtte. Først og fremmest så kan man bruge den som underlag til, når man ælter en dej, men man kan også bruge den i ovnen i stedet for bagepapir.
Efter at man har brugt den til æltning eller i ovnen, så kan man tørre den af og derefter rulle den sammen, så den er klar til brug til næste gang, at man skal bage.

En anden fordel ved en bagemåtte, det er, at den ikke "rutsjer" rundt på bagepladen. Det kan almindeligt bagepapir godt gøre nogen gange, men det slipper man for, når man bruger en silikone bagemåtte.

Jeg har virkelig overvejet at købe en på et tidspunkt. Jeg bager jo rigtig meget. Jeg bager rigtig meget brød, og her vil sådan en silikone bagemåtte jo være en oplagt mulighed.

Så jeg har virkelig fået noget at tænke over efter, at jeg har fået kendskab til denne bagemåtte.

Hvis I har prøvet en bagemåtte før, så må I meget gerne skrive om jeres erfaringer, da det kunne være spændende at høre, hvad I synes(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar