tirsdag den 27. februar 2018

En sød kjole


Jeg er mest til nederdele, og det har jeg nok altid været. Men indenfor det seneste år, der er jeg begyndt at blive lidt glad for kjoler.

Jeg har fundet en rigtig sød kjole inde hos Johsfashion.dk
Den har lidt ærmer, som jeg godt kan lide. Kan ikke lide, når man kan se mine overarme alt for meget.
Den er fra det lækre mærke 2-Biz
Der er også en anden sød kjole fra det mærke, men denne her kan jeg bedst lide.



Jeg synes, at denne kjole er rigtig sød. Og så synes jeg, at den vil være fin til fx en konfirmation.


Lige nu har Johsfashion.dk tilbud på mange af deres ting, så hvis du er på udkig efter noget nyt tøj, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi deres hjemmeside.

Denne søde kjole er også på tilbud lige nu(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar