mandag den 19. februar 2018

Sådan mødte jeg og Brian hinanden


Da jeg blev single, så gik der noget tid før, at jeg oprettede mig på en dating side.
Jeg skulle lige være klar til at date og til at få en kæreste.

Jeg er ikke så god til at møde nye mennesker ude i den "virkelige verden".
Jeg arbejder jo hjemmefra, så at finde en kæreste igennem arbejdet, det var ikke en mulighed, og jeg gik ikke til noget sport eller noget, og jeg er ikke den store festtype, så var der selvfølgelig muligheden for at finde en henover køddisken i supermarkedet, men det så jeg heller ikke som en stor sandsynlighed.

Jeg valgte derfor at oprette mig på en dating side

Single.dk er blandt en af de største dating sider i Danmark. Man kan oprette en profil gratis men for at være aktiv, så skal man betale. Men jeg synes, at der på de betalte dating sider, er flere seriøse mennesker. Men det er bare min mening og min erfaring.

Men en dag på dating siden, der så jeg Brians profil, og jeg faldt for hans profiltekst og hans billeder, og så valgte jeg at skrive til ham. Han svarede tilbage, og så begyndte vi at skrive, og efter noget tid begyndte vi at tale i telefon, og så mødtes vi, og i april er det 1 år siden, at vi begyndte at skrive.

Jeg synes, at det er så godt, at der findes dating sider, da jeg ellers ville have meget svært ved at have fået en kæreste. Selvfølgelig er der idioter på nettet, men det er der også ude i den virkelige verden.

Hvis jeg ikke havde oprettet mig på en dating side, så ville jeg ikke have mødt Brian. Og jeg er så glad for, at jeg og Fox har fået ham og hans børn ind i vores liv.

Jeg har kun hørt gode ting om single.dk
Så den kan jeg klart anbefale.

Har I prøvet at finde en kæreste igennem en dating side(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar