onsdag den 31. maj 2017

Sommerferie


Nu nærmer sommeren sig med hastige skridt.
Jeg har ikke de vilde planer i min sommer. Jeg skal passe min mors kat i en uge, mens hun er i sommerhus.
Jeg skal selvfølgelig nyde gode gåture ved stranden, spise lækre is og grille.
Jeg skal bare nyde sommeren og tager den lidt, som den kommer.

Hvis I er ved at planlægge jeres ferie, men I ikke helt ved, hvor I skal tage hen, så kan I overveje at tage på ferie i Alanya

Hos Spies har de et fint udvalg af forskellige hoteller i Alanya. Det er nemt at overskue deres udvalg af hoteller. Man kan nemt sammenligne de forskellige hoteller. Man kan se hvilke ting, der er på hotellerne som pool, bar og restaurant. Man kan også se hvor langt, der er til centrum og til stranden.

Man kan se hvor mange stjerne andre gæster har givet på forskellige områder som mad og drikke osv.

Når jeg ser på billeder inde på Spies' hjemmeside af de lækre hoteller, så får jeg helt lyst til at tage på ferie dertil. Det ser så lækkert ud med de lækre pools osv.

Spies har mange lækre rejser, så uanset hvor I ønsker at tage hen på ferie, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Spies' hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar