tirsdag den 30. maj 2017

Min computer er vigtig for mig


Min computer er vigtig for mig. Ikke kun, fordi der ligger billeder osv. på den.
Men også fordi at jeg arbejder fra min computer.
Hvis min computer pludselig ikke virker, så kan jeg ikke arbejde.

Jeg arbejder som freelance skribent, hvor jeg skriver tekster til firmaer og deres hjemmesider, og så tjener jeg jo også penge her igennem min blog.
Så mit arbejde foregår på min computer. Derfor er det også rigtig vigtigt, at den virker, da jeg ellers ikke kan arbejde.

Da jeg slet ikke er inde i alt sådan noget teknisk noget, så ville jeg skulle have hjælp til at ordne min computer, hvis den pludselig ikke virkede.
Heldigvis er der firmaer, der har forstand på sådan nogen ting, og som arbejder med at lave computere til hverdag.
Hos CBC - Din Lokale IT-Partner kan de hjælpe dig med reparation af din computer

De har værksteder rundt i hele Danmark, så uanset hvor i Danmark du befinder dig, så kan du finde et af deres lokale værksteder, som er i nærheden af dig.
Inde på deres hjemmeside, der kan du finde en liste, hvor du kan se alle deres lokale værksteder.

Så hvis der er noget galt med din computer som fx, at den er blevet langsom, eller den ikke gider at tænde, så kan du få dem til at lave din computer for dig(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar