tirsdag den 30. maj 2017

Lækre rabatkoder


Hvem elsker ikke rabatkoder, når man skal shoppe?
Det er altid dejligt at spare penge.
Det synes jeg i hvert fald.

Derfor vil jeg også lige tippe jer om nogen lækre rabatkoder, som I kan bruge, hvis I nu alligevel skal shoppe lidt.

Her er en Stylepit rabatkode
Ved at bruge den rabatkode, så sparer I 15 %, hvis I køber for 899kr.

Jeg har før handlet hos Stylepit. Jeg har blandt andet købt ting til mig selv men også julegaver.
De har mange lækre mærker derinde. Og så kan jeg godt lide deres store udvalg.

En anden hjemmeside, som jeg også godt kan lide, det er ASOS.
Lige nu er der tilbud ved ASOS
Der kan man spare op til 70 %.

Disse to rabatsider, som jeg har linket til, de har mange spændende rabatkoder og links til tilbud.
Inden jeg skal shoppe, så plejer jeg lige at kigge siderne igennem for at se, om der alligevel er en rabatkode til den side, hvor jeg skal shoppe ved.

Så hvis I vil spare penge, når I skal shoppe, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi disse to rabatsider(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar