onsdag den 31. maj 2017

Et tip til en forlænget weekend


Hvis I har lyst til en forlænget weekend, og I er lidt tør for ideer, så kan jeg anbefale jer et MiniCruise til Norge. Her kan man sejle til Norge med Oslofærgen.

Min veninde, Camilla har som sagt været på et MiniCruise med Oslofærgen for kort tid siden.
Og i lørdag fik jeg mere at vide om deres lille miniferie. Det lød virkelig lækkert.
Jeg fik også mere at vide om deres sidste tur, som de var på for et par måneder siden.
Dengang fik de mad på den restaurant, hvor man kan få buffet. Der skulle være rigtig meget forskelligt at vælge imellem i den buffet. Så der havde de spist begge aftener.

Camilla havde været inde i en butik i Oslo, som kun solgte juleting. Og det gør de hele året.
Det lyder som en butik for mig. Jeg elsker juleting. Så hvis jeg en dag skal til Oslo, så vil jeg helt klart kigge forbi den julebutik.

Jeg synes, at sådan et MiniCruise er en god ide til en lidt anderledes forlænget weekend, hvis man gerne vil prøve noget andet end at tage i sommerhus. Altså at tage i sommerhus er også utrolig hyggeligt, men hvis man vil prøve noget anderledes, så er sådan et MiniCruise en rigtig god ide.

Som jeg før har nævnt, så kunne jeg godt tænke mig at komme til Oslo med Oslofærgen på et tidspunkt. Så skulle jeg helt sikkert prøve at spise på den restaurant, hvor de har buffet.
Og så skal jeg også på Baresso, som de også har ombord på færgen.

Har I før været med Oslofærgen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar