tirsdag den 23. maj 2017

Der kommer en dag


Jeg elsker at se danske film. Og det har jeg egentlig altid gjort.
Jeg kan specielt godt lide danske film, hvor de omhandler en anden tid end den, som vi har i dag.

Da jeg fandt ud af, at filmen Der kommer en dag handler om et børnehjem i 1967, så ville jeg så gerne se den. Jeg lejede den inde på Blockbuster. Det var utrolig nemt at leje en film derinde.



Det er en rigtig god film, men den er også barsk, da man ser hvor hårdt livet er på et plejehjem dengang med, at de blev slået osv.
Man følger to brødre, som kommer på et børnehjem, da deres mor er blevet syg, så det er kun midlertidig, at de skal være der, men moren ender med at dø, så deres ophold er pludselig ikke kun midlertidigt. Man ser, hvordan brødrene holder sammen og kæmper for at komme væk fra børnehjemmet. De får en uventet hjælp fra en person.

Jeg kan virkelig anbefale jer at se den. Den er virkelig god. Men samtidig også barsk og sørgelig.

Men den er helt klart værd at se(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar