tirsdag den 30. maj 2017

En god film


Som jeg før har nævnt, så elsker jeg at se film og læse bøger, der handler om 2. verdenskrig.
For lidt tid siden der fik jeg set filmen 9. april
Det er en dansk film. Jeg har længe gerne ville se den, men nu fik jeg den set.
Jeg synes, at det var spændende at se, hvordan den 9. april foregik. Ofte ser man mest film, der handler om midt under krigen eller slutningen på krigen. Men her kommer man tæt på, hvad der foregik den 9. april.



Jeg elsker danske film. Og kan godt lide, når de også handler om 2. verdenskrig.
Men synes desværre ikke, at der er så mange danske film, der omhandler 2. verdenskrig.

Men jeg synes, at den var rigtig god og spændende. Og jeg fik noget ny viden om krigen.
Jeg synes, det var øv, da den sluttede, da jeg egentlig gerne ville have haft set mere.
Jeg synes, at Pilou Asbæk spiller sin rolle virkelig godt.

Jeg lejede filmen inde på Blockbuster. Det er så nemt at leje film derinde. Jeg troede, at det var sådan lidt besværligt første gang, at jeg tilmeldte mig det, men det var det slet ikke.
Og så har de et stort udvalg af film. De har både gamle film og nye film. Og så kommer der hele tiden nye film til. Men udover film, så har de også serier.
Man kan både leje og købe film og serier derinde.

Jeg kan helt klart anbefale denne film. Specielt hvis I godt kan lide danske film, og film om krigen.

Har I set denne film(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar