tirsdag den 29. november 2016

Så skal der pyntes op til jul


I aften skal jeg og Casper pynte op til jul.
Vi plejer altid at pynte op til jul om aftenen. Jeg synes, det er mest hyggeligt, når det er mørkt udenfor.

Det er første gang, at vi skal pynte op til jul i vores nye hjem. Det bliver lidt sjovt at prøve det. Førhen der stillede vi et par af nisserne de samme steder, eller vi sætte en uro det samme sted, men det kan vi ikke helt gøre i år, så nu skal vi til at finde på nye steder at stille det eller hænge det.

Men en ting der også er anderledes i år, det er, at vi har fået vores første juletræ. Vi havde ikke plads til et juletræ i den gamle lejlighed, men det har vi heldigvis her. Jeg har talt om at få et juletræ i flere år. Og nu har vi endelig et.

Jeg har en del Klarborg Nisserikker, der skal op og hænge på træet. Normalt der satte jeg dem sådan lidt rundt på forskellige hylder osv. Men nu kan de for første gang komme op at hænge på juletræet.

Vi var i dag nede og købe juletræet ved blomsterhandleren. Så i aften skal vi også pynte juletræ.
Det glæder jeg mig rigtig meget til.

Jeg elsker virkelig julen, så jeg glæder mig hvert år til at pynte op til jul, og nu kan jeg så også glæde mig til at pynte juletræ(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar