tirsdag den 29. november 2016

Min yndlingsfilm


Min yndlingsfilm er helt klart filmen Nynne

Den film har jeg været vild med i rigtig mange år. Faktisk siden at den udkom.
Nynne er så pinlig og så ufattelig sjov.

Engang der kunne jeg flere af replikkerne fra filmen. Nogen gange der sad jeg og Kamilla og sagde replikkerne overfor hinanden.

En af de replikker, som jeg kan huske er "Fiona, Finona-fuckhead".

Eller "Du skal bare være dig selv", som hun siger til hendes date.

Engang da min ex og jeg havde slået op, der lå jeg bare i sengen og var depri, og jeg lå bare og så filmen om og om igen. Den fik mig ligesom lidt på andre tanker.



Det er faktisk flere år siden, at jeg sidst har set den.
Men jeg og Casper har kommet sammen, der har jeg kun set den en gang.
Men det er, fordi jeg har fået det sådan, at jeg ikke rigtig gider at se film igen, når jeg kan huske handlingen. Så synes jeg, det kan blive lidt kedelig.

Men Nynne er helt klart en film, som jeg godt kan klare at se en gang mere. Så det kan da være, at det er den film, som jeg og Casper skal se næste gang, at vi skal se en film sammen.

Man kan både leje og købe filmen inde på Blockbuster. De har også serien med Nynne derinde. Den kan jeg virkelig også anbefale. Den serie har jeg også set mange gange.

Har I set filmen Nynne før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar