torsdag den 24. november 2016

På skiferie


Jeg har aldrig prøvet at være på skiferie. Jeg og Casper har haft talt om det et par gange.
Det er mest Casper, der gerne vil på skiferie. Jeg er lidt i tvivl, fordi jeg har jo ufattelig meget højdeskræk.
Jeg vil gerne prøve at stå på ski. Men jeg ved ikke helt, om jeg vil turde køre ned af en bakke.
Jeg tror, at jeg vil komme til at være på en af børnepisterne.
Men det er der selvfølgelig heller ikke noget galt i.
Men så ville jeg og Casper bare ikke tilbringe særlig meget tid sammen, fordi Casper gider nok ikke børnepisterne. Men jeg ville gerne på sådan et begynderhold, hvis jeg skulle af sted.

Jeg er lidt blandet omkring det med skiferie, men det bunder nok i, at jeg er lidt bange for at skulle stå på ski ned af en bakke.

Hos DFDS kan man tage med Oslobåden, og så når man ankommer til Oslo, så kan man køre hen til et af de skisportssteder. Der er flere forskellige steder i Norge, hvor man kan stå på ski.

Hvis vi skulle på skiferie, så ville jeg gerne på skiferie i Norge
Når jeg tænker på skiferie, så befinder jeg det med Norge.
Nu kan man selvfølgelig stå på ski i andre lande end kun Norge,
men jeg ved ikke hvorfor, det lige er Norge, som jeg befinder med at stå på ski.

Men så ville jeg have, at vi skulle tage Oslobåden derover. Der er rigtig mange ting, man kan lave på Oslobåden. De har fx en Baresso, og der er natklub osv. Så bare det at tage med Oslobåden ville være en oplevelse for sig selv. Men så slipper man for at skulle køre hele vejen til Norge.
Man kan have bilen med på båden. Og så kan man bare slappe af på båden inden, at man ankommer til Norge.

Har I nogensinde været på skiferie(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

1 kommentar:

  1. Nej det har jeg faktisk aldrig prøvet:)

    Signe/www.sial.dk

    SvarSlet