torsdag den 24. november 2016

Pas på din computer


Jeg har skrevet om dette emne flere gange før, men jeg synes, at det er et vigtigt emne, så derfor skriver jeg om det igen. Det er specielt et vigtigt emne for os, bloggere, eller bare for os, der generelt bruger vores computere meget.

Jeg er blevet meget mere opmærksom på at beskytte min computer som fx imod virus. Men jeg holder også bedre øje med min computer. Forstået på den måde at jeg holder øje med, om den er blevet langsommere osv. Om der er nogen tegn på, at den er ved at "bryde sammen", eller hvad man skal kalde det.
Jeg vil ikke pludselig stå og miste alt på min computer. Så heller tage det i opløbet.

Derfor er jeg rigtig glad for, at der findes virksomheder som CBC, som er ens lokale IT partner. De har værksteder over hele Danmark. De hjælper fx med reparation af computere
Det kan fx være, at ens computer er gået helt død. At den ikke gider at tænde.
Det kan også være, hvis ens computer er blevet langsommere, så kan man også få dem til at kigge på den. Ofte så kan der godt gøres noget, så ens computer igen bliver hurtig.

Jeg er virkelig ikke inde i det med computere. Så at der er nogen, der er eksperter indenfor dette, det synes jeg er fantastisk. Jeg har haft flere computere, hvor de til sidst er blevet så langsomme, at jeg næsten var ved at falde i søvn inden, at den var startet op. Men jeg anede ikke, at man kunne få hjælp til at få ordnet det problem. Jeg har bare hele tiden tænkt, at det måske bare var sådan, at det var med computere, når de blev et par år gamle.
Ja, det lyder nok dumt, men det har jeg altså troet.
Som sagt jeg aner intet om computere.
Jeg kan alt det basale. Men med at slette programmer så de ikke fylder på computeren osv. det aner jeg ikke noget som helst om.

Så hvis I har problemer med jeres computer af den ene eller anden slags, så synes jeg, at du skal tage et kig forbi deres hjemmeside og se, om der er et værksted nær dig(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar