fredag den 25. november 2016

Et weekendophold


Jeg og Casper har flere gange talt om et tage på et weekendophold
Et weekendophold passer mig rigtig godt, fordi så skal jeg ikke være alt for lang tid væk fra babyerne.

Hos Danland har de et stort udvalg af weekendophold rundt omkring i Danmark.
Mange af dem er i hytter/sommerhus, hvor der så er tilknyttet et badeland, eller hvor der er aktiviteter som minigolf osv.
Sådan noget kan jeg rigtig godt lide. Altså at der er aktiviteter som fx minigolf.

Når jeg har tænkt på weekendophold, så har jeg altid tænkt på det som et weekendophold på hotel, men det behøver det jo slet ikke at være.
Jeg vil egentlig heller på et weekendophold på sådan et feriested, hvor der er ting, som man kan lave osv.

Danland har weekendophold over hele landet, så hvis man ikke vil alt for langt væk, så kan man sikkert finde noget i nærheden. Er måske heller ikke fedt at skulle bruge hele fredagen på at køre, og at man så er der sent om aftenen, og man så kun har lørdagen der. Så jeg ville vælge et sted, der ikke lå på Fyn, men jeg ville heller ikke køre 2 timer eller mere.

Så hvis I skal på et weekendophold, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar