fredag den 27. maj 2016

Vores kommende bryllupskage?


Forleden dag sad jeg på Facebook, og der så jeg et opslag fra en side med en masse billeder af en masse forskellige slags kager.

Og der fandt jeg et billede af mig og Caspers kommende bryllupskage.



Jeg har fundet dette billede på Facebook, og jeg tror, at det er en udenlandsk person, der har lavet dem. Men jeg er ikke sikker. Så jeg ved ikke helt hvem, jeg skal linke til med, at jeg har lånt dette billede.

Nå, men denne kage er så mega fed. Vi vil gerne have en lignende, når vi engang skal giftes.
Men så har vi talt om, at på den hvide side, at der skulle være noget med Mumitroldene i stedet for. Hehe, ja det er ikke en traditionel bryllupskage, men den er personlig, og den viser en side af mig og Casper med, hvad vi kan lide.

Jeg er i hvert fald helt vild med denne kage.

Så skal man bare finde en, der kan lave den. Men nu har vi ingen planer om at blive gift sådan her og nu, så vi har tid til at finde en, der kan lave sådan en kage.

Hvad synes I om den(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar