søndag den 29. maj 2016

De mest likede billeder på Instagram


Ej, I skal lige se en artikel, som jeg fandt inde på Elles hjemmeside.
Det er en artikel om billeder på Instagram
Det er de 10 mest likede billeder i 2015.
Tylor Swift har 5 billeder med blandt de 10 billeder.
Jeg synes, at billederne med hendes kat er søde, så jeg forstår godt, at de får så mange likes.

Jeg forstår til gengæld ikke, hvordan Selena Gomez's billede, hvor hun sidder i sin favorit sweater kan få 2,3 millioner likes. Det er bare et helt almindeligt billede. Så hvordan det kan få så mange likes, det forstår jeg ikke. Hun må da have nogen mere "spændende" billeder.
Jeg troede kun, at der ville være sådan nogen sjove og anderledes billeder på den liste. Ligesom billederne af Tylor Swift og hendes kat.

Det kan være, at det bare er mig, der synes, at det er vildt, at et helt normalt billede kan få så mange likes.

Billedet der havde flest likes var et af Kendall Jenner. Det er også et rigtig fint billede. Det må have taget lang tid at få hendes hår til at ligge sådan.

Hvilket billeder kan I bedst lide(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar