søndag den 1. maj 2016

Dagens outfit


I går havde min dejlige Casper fødselsdag. Vi tog derfor ud at spise om aftenen.
Inden vi tog af sted, der fik jeg Casper til at tage nogen billeder af mit outfit, men kun et billede blev godt. Men man kan se hele mit outfit, så jeg tænker, at jeg stadig vil vise jer det.



Ponchoen er fra Only, bukserne er nogen, som jeg har fået af min mor, så dem ved jeg ikke hvor er fra, ballerinaerne er fra Primark i London, og min taske er fra Guess.

Ponchoen er en, som jeg købte i et shoppingcenter i Tyskland. De havde så meget lækkert tøj dernede. Selvom det er nogen måneder siden, at jeg købte den, så har jeg ikke haft den på særlig meget, men det er, fordi jeg gemte den til, at vi holdte fødselsdag. Men nu har vi holdt fødselsdag, så kan jeg godt bruge den.

Det var lige mit outfit fra i går(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar