torsdag den 31. maj 2012

Ny Disney film

Jeg og Casper har været nede i byen for at kigge, og der fik jeg "Sværdet i stenen."
af Casper.
Så den er streget af listen under "Disney film."
Skal enten se den imorgen eller søndag.
Casper købte et par høretelefoner med mikrofon til sig selv.



Jeg skal til teoriprøve den 14 juni i Fredericia. Nu er det bestilt.
Hvis jeg skulle i Svendborg ville det først være den 21 juni, og det er den dag, vi tager hjem til min mor og stedfar, og så ville der gå 3 uger, før jeg kunne komme til køreprøve, fordi vi er derover i 1 uge, og så har min kørelærer ferie.
Men Casper kører mig bare til Fredericia. Så langt er der heller ikke(:
Nu bliver det hele lidt mere virkeligt(:

I aften er det den bedste tv dag i ugen. Der kommer Little Miss Perfect 2, og Top Model.

Nu vil jeg sætte mig til at øve noget teori.
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar