onsdag den 16. maj 2012

At være kærlig

Her igår skrev min ene veninde til mig, at hun ikke kendte nogen, der var så godhjertet som mig.
Og hold da op, hvor blev jeg glad. Jeg havde lige forinden skrevet en besked med, jeg var stolt af at have sådan en smuk veninde som hende.
Men hvor blev jeg glad for det, hun skrev.

Idag skrev min faster, at jeg var verdens største dyreven, og hun ikke kendte et bedre sted for dyr at være end ved mig. Og at man kunne se på billede af Fox, det der er med i afstemningen på vimedhund.dk
at det lyste ud af øjnene på ham, at han havde det godt.
Altså sådan noget varmer virkelig også mit hjerte. At få sådan noget at vide.

Jeg er så glad for, at nogen virkelig kan se, hvor glad jeg er for dyr, og at de kan se, hvor godt jeg behandler dyr. Ja, lyder måske lidt ego centreret nu, men ja.

Så det er noget, jeg virkelig bare er glad for. Sådan nogle beskeder gør mig virkelig så glad.
Det betyder en del for mig, hvad folk tænker om mig nemlig(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Er ikk noget bedre end at få komplimenter for sin personlighed - i en periode skrev jeg faktisk sådan nogle ting ned i en lille bog, så de dage, hvor man var lidt trist, kunne man lige hive den frem og læse alle de rare ting folk havde sagt om en :)

    SvarSlet
  2. Det var da en god ide med sådan en lille bog(:

    SvarSlet