tirsdag den 15. maj 2012

En smuk blomst

Jeg valgte ikke at tage til teori idag, så det skal jeg imorgen.

Jeg har det heller ikke alt for godt, så det passer mig fint, jeg først skal det imorgen.

Vi har næsten lige været nede ved Frejas grav og plante en blomst.
Hvor ser det fint ud dernede(:

Jeg vil snart sætte mig til at se Ånderne vender tilbage(:
Casper har nemlig fået Diablo 3, så mens han spiller, kan jeg se det.
Han gider ikke se sådan noget, da han ikke tror på det.
Men det gør jeg. Jeg elsker sådan nogle programmer(:



I aften skal vi have spagetti og kødsovs med gulerodsstænger til.
Så har vi købt danske jordbær for første gang i år, og vi smagte dem líge, da vi kom hjem.
MUMS, hvor smager de godt. Troede ikke, de smagte så godt allerede, men dem fra Rema gør ihvertfald(:

Jeg skrev igår, at jeg ikke skulle over og flytte for min søster, da jeg ikke havde råd osv pga. kontanthjælpen. Men min far ringede igår og spurgte, om vi ville køre med ham og min stedmor derover.
Så vi skal derover alligevel(:
Er rigtig glad for, han ringede og spurgte. Det bliver så hyggeligt med sådan en familiedag(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Uh, det lyder godt med danske jordbær. Måske man skulle prøve at købe nogle også. :)
    Forresten et rigtigt fint billede af dig. :) Kan ikke lade være med at tænke, at du faktisk ligner en på mit gymnasie ret meget. ;)

    SvarSlet
  2. spøgelser findes altså! jeg elsker ånderne vender tilbage og tror helt sikkert også på det. Min kæreste er også fortabt til Diablo 3 så kunne da være man skulle se nogle programmer med nogle spøgelser - rigtig god ide :)

    maier-bigbeauty.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Simone Warncke: Ej, hvor sødt, at jeg ligner en fra dit gymnasium(:

    majbritt: Der findes også en del gode programmer ang. det at have den 6 sans(:

    SvarSlet